A web-áruházban leadott megrendeléseket házhozszállítással vagy Üzletünkben személyes átvétellel tudjuk teljesíteni.


Házhozszállítás

A megrendelt termékek kiszállítását Magyarország területén az MPL Futárszolgálat végzi. A futárszolgálattal feladott rendeléseket hétköznapi feladással teljesítjük.  A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az a személy, aki a csomagot, átveszi. Minden szállítást megelőzően sms értesítést kap a megrendelő a csomagszámmal, kézbesítési nappal. Amennyiben a futár nem találja a megadott személyt a szállítási címen, az sms értesítésben meghagyott csomagszámmal érdeklődhet az MPL központi diszpécserénél a csomag újrakézbesítésével kapcsolatban. Az sms ben meghagyott telefonszámon kapcsolatba tud lépni a futárral. A Futárszolgálat munkatársa minden esetben megpróbálja telefonon értesíteni a megrendelőt.

MPL központi telefonszám : 0617678272

A futár a csomag átvételétől számított 1 és 2. munkanapon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, nem találja a megrendelőt, akkor értesítőt hagy a címhelyen, itt szerepel, hogy melyik postán tudja átvenni a megrendelő a csomagot,amennyiben az 5 napos tárolási idő alatt sem keresi a termékeket,akkor az árut a futárszolgálat visszahozza budapesti címünkre, és a megrendelést töröljük.

Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítási időpont módosítására  van lehetőség.

A házhozszállítás 30.000 Ft felett ingyenes, 30.000 Ft alatti vásárlás esetén 1.650 Ft., mely összeg az esetleges utánvét díját is tartalmazza.


Személyes átvétel

 

Budapest

1141 Budapest, Szugló utca 125/G Fszt 5. üzlet, bejárat a Miskolci utca felől (Marvan pékség mellett)

Nyitvatartás:
Hétfő-Péntek: 10:00-18:00

 

Visszaküldés

1141 Budapest, Szugló utca 125/G A épület földszint 5-ös üzlet

A LÉPCSŐHÁZ MEGADÁSA FONTOS A VISSZAKÜLDÉSHEZ! 

 

-Elállásra jogosult átvételtől számított 14 naptári napon belül. Ezen az időponton túlhaladó elállás esetén sajnos nem áll módunkban a visszáru csomagot befogadni, az visszaküldésre kerül a vásárló felé a vásárló költségére.
-A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terheli.
-A visszaküldés módja a vásárló által választott futárszolgálattal történik.
-A termékeket csak eredeti, nem viselt állapotban tudjuk elfogadni. 
-A visszaküldeni kívánt termékek mellé kérjük minden esetben mellékeljen egy bankszámlaszámot annak tulajdonosával, amelyre a visszaküldött termék árát visszatéríthetjük.
-Bővebb információért lapozzon az ÁSZF 6. Az elállás joga, az elállás részletei menüponthoz. 
 
Amennyiben 2+1-es akciónk alatt vásárolt és a két fizetett termék egyikétől eláll, ebben az esetben az ajándék terméket is köteles visszaküldeni vagy az árát részünkre elutalni. Amennyiben az ajándék termék nem lett megfelelő cserét tudunk biztosítani úgy, hogy megegyező árú terméket vagy magasabb árú termék esetében különbözet ráfizetésével választ másik terméket helyette.
 

 

A visszaküldeni kívánt termék mellé kérjük minden esetben csatolja az e-mailben megkapott elektronikus számla nyomtatott változatát.Számlát elektronikus úton küldünk, melynek feladója számlázz.hu . Amennyiben nem kapott elektronikus számlát, kérjük ellenőrizze a spam mappát.
Kérjük csatolja a visszautaláshoz szükséges adatokat, bankszámla száma, számlatulajdonos neve, megrendelés száma, megrendelő neve.

Mindegyik szállítási mód esetében a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Ha a sérülés átvételkor látható, kérjük jelezze a futárnak is és kérje jegyzőkönyv felvételét.  Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk, természetesen kivételt képez a termék hibája, amely kicsomagolást követően derül ki – ebben az esetben a hatályos jogszabályok szerint járunk el, jelenleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben rögzített „A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató” szerint.

A webáruházban lehetősége van fizetési módként választani:


Előreutalás

a rendelése értékét kiegyenlítheti banki utalás útján is, az ehhez szükséges adatok:

Kedvezményezett bankja: OTP Bank

Kedvezményezett neve: Prím Fashion Kft

Kedvezményezett számlaszáma: 11732002-23569731-00000000

BIC (SWIFT) kód: OTPVHUHB

HU02117320022356973100000000


Utánvétes fizetés:
 a kiszállításkor készpénzben fizetheti meg a rendelés végösszegét, mely tartalmazza a szállítási költséget és az utánvét díját a futárnak.


Bankkártyás fizetés:
 

Tudomásul veszem, hogy a(z) Prím Fashion Kft. (1142. Budapest Dorozsmai utca 211-213. 6lp. Fszt 601) adatkezelő által a(z) innovafashion.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, számlázási cím, telefonszám, e-mail cím.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff

 

Bízunk abban, hogy elégedett lesz cégünk szolgáltatásával. Biztosítjuk, hogy esetleges felmerülő kérdéseire, készséggel válaszolunk.

 SimplePay vásárlói tájékoztató